غم خداحافظی...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 66738
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : نرگس بانو        

 

امشب سر نماز وقتی یه لحظه به این فک کردم که ماه رمضون تموم شد ناخداآگاه اشکام جاری شد

حتی الان هم بهش فک میکنم نزدیکه گریم بگیره ، حال دلم اصلااااااااا خوب نیست ، حس کسی رو دارم که عزیزش داره ترکش میکنه بدون اینکه یه دل سیر دیده باشش ، حس کسی که از تنها فرصتش نتونسته استفاده کنه

بعد از ماه ها که منتظر اومدن ماه رمضون بودم بدون اینکه بتونم اونجور که باید درکش کنم داره ترکم میکنه .

حالم دلم اصلا خوب نیــــــــــــــ ـــــــــــــست گریه

فقط خدا میتونه آرومم کنه

خدااااااااااااااااااااایا هوای دلمو داشته باش ، ماه رمضان ، شبهای قدر ، بیداری تا سحر ، معنویت فوق العاده سحر ، حس خوب موقع افطار همشون تموم شد ! ولی تو نزار کویر دلم کویر باقی بمونه ، از بارون رحمتت ببار بر دلم که محتاج قطره ای رحمتم .

خدایا دستم بگیر که دستگیری ندارم

به امید پاک شدنمون و پاک موندمون



نظرات شما عزیزان:

***zahra***
ساعت2:33---6 مرداد 1393
عالی بود
پاسخ:ممنون . خدا قبول کنه ان شاالله . عنایت خداست و بس ...


Mah
ساعت11:57---3 شهريور 1392
خداوند بی نهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می آید به قدر آرزوی تو گسترده میشود و به قدر ایمان تو کار گشاست...
پاسخ : بههههههههههله خانمی , چه تعبیر زیبایی مهسایی . ممنوووووووووووووون قربونت برم


نرگس
ساعت0:39---17 مرداد 1392
نرگسم عالیه

قربون دلت برم

اشک و به چشمم آوردی

دلت مملو از نور خداست

خوشا به حالت
پاسخ:مرسی نرگسم :x من قربون دل تو برم ، از تو یاد گرفتم قربونت برم :D اینجوری میگی حجب میگیرتماااااااا لطف خداست همین


(negar(kiana lovely
ساعت0:06---17 مرداد 1392
زندگی



"زندگی" بـه من آموخـت . . .



آدمها نـه " دروغ " می گویند



نه زیر " حرفشان " می زنند .



اگر " چیزی " می گویند . . .



صرفا " احساسشان " درهمان لحظه سـت



نبـایـد رویش " حساب " کرد..........
پاسخ:دقیقا همینجوره :D


(negar(kiana lovely
ساعت0:04---17 مرداد 1392
نرگس خانوم آفرين وبلاگت محشره به خصوص اينكه حرفاي دلتو نوشتي! خوش حال ميشم به وب منم سر بزني!!
پاسخ:ممنووون عزیزم :x حتما سر میزنم @};-


شَ؁ـن نـ؁ـآز
ساعت23:40---16 مرداد 1392
منم خیلی دلم گرفته

کاش تموم نمیشد...

کاش خدا برا سال دیگه باز مارو قابل بدونه برا مهمونی
پاسخ:اوهوم:( کاش... ان شاالله که اینجوری باشه @};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: